pondělí 18. května 2015

Filmová recenze | Avengers

Název: Avengers
Originální název: Marvel's The Avengers/ The Avengers
Režisér: Joss Whedon
Scénář: Joss Whedon
Distribuce: Walt Disney Studios Motion Pictures
Země: USA
Délka: 143 minut
Žánr: Akční, dobrodružný, sci-fi
Premiéra: 4. května 2012
Premiéra v ČR: 4.května 2012 
Oficiální obsah: Marvel Studios uvádí super hrdinský tým všech dob Avengers, ve kterém se přestaví ikoničtí super hrdinové – Iron Man, Neuvěřitelný Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye a Black Widow. Když se objeví nečekaný nepřítel, který ohrožuje světovou bezpečnost, Nick Fury, ředitel mezinárodní mírové agentury, známé také jako S.H.I.E.L.D., zjistí, že potřebuje tým, aby odvrátil světovou katastrofu. Začíná provádět nábor po celém světě.


Po delší době jsem měla náladu na čtení komiksů od Marvelu, ale taky na zkouknutí delšího filmu. Tak jsem se po roce, vrátila ke svým milovaným Avengers a po páté se na ně opět koukla! Pokud jde o Marvel a superhrdiny/padouchy od něj, měli by jste vědět že k nim mám obrovskou slabost, než si budete říkat jak hloupě jsem do nich ujetá.


,,Thor: Nejedná rozumně, ale je to Asgarďan a také můj bratr.

Black Widow: Za dva dny zabil osmdesát lidí.
Thor: Je adoptovaný.''


Asi nemusím říkat, že Avengers jsou naprosto dokonale zfilmovaní a že je to asi třetí nejvýdělečnější film všech dob. Sláva Marvelu! Kdo Avengers viděl, rozhodně mu nemusím opakovat, jak je celý film vtipný, skvěle obsazený a tak dále, protože se o tom přesvědčil sám. Avengers bych stoprocentně zařadila mezi mé oblíbené filmy, protože prostě Hiddleston. Ne, to je sice jeden z důvodů, ale ten film je naprosto boží! S klidem můžu říct, že nejlepší sci-fi co jsem kdy viděla. Ano, moc jsem jich neviděla. Avengers u mě ale drží první místo v tom, že jsem naprosto nevěděla jestli být na straně padouchů nebo superhrdinů. Protože totálně zbožňuju Lokiho, Thora, Iron Mana i Black Widow, jsem prostě v koncích. Všechny je hráli skvělí herci, kteří se na ty role vážně hodí. Hiddlestooonnnn.  

Snad skoro nejlepší jsou na tom ty hlášky a pokud bych tu měla vypsat mé nejoblíbenější, byli by jsme tu do zítra, ale pár nejlepších vám sem stejně dám. Hehe.

Tony "Iron Man" Stark: No ty jsi taky ještě docela čipera, na svůj věk. Co děláš? Pilates?
Steve "Captain America" Rogers: Co je to?
Tony "Iron Man" Stark: Takový cvičení. Asi ti pár věcí ušlo, když jsi v tom ledu dělal rampouch.


(Avengers se hádají.)
Steve "Captain America" Rogers: (Na Tonyho Starka.) Ty a to tvoje brnění, ale co jsi bez něho?
Tony "Iron Man" Stark: Génius, miliardář, playboy, filantrop.


(Avengers jsou uprostřed města a Loki na ně vysílá další část své armády, přičemž je Captain America začne rozmisťovat a Hawkeyeovi řekne, aby šel nahoru na střechu jedné z budov.)
Clint "Hawkeye" Burton: (Na Iron Mana.) Svezeš mě?
Tony "Iron Man" Stark: Jo, milerád, Legolasi.


(Iron Man a America se zajatým Lokim letí v bouřce. Loki se začne třást a koukat okolo.)
Captain America : ,,Co se děje, bojíš se bouřky?"
Loki : ,,Spíš toho, co přichází s ní."

A mohla bych pokračovat dál, dál a dál. Mými nejoblíbenějšími postavami ve filmu, jsou Loki (jak nečekané) , Tony ,,Iron Man'' Stark, Thor a Black Widow. America i Hawkeye jsou fajn, mám je ráda, ale nejoblíbenější asi nejsou. A Hulka ráda nemám. Nic proti tomu že jsi zelenej. SMAAAASHH.  Celkově je obsazení dost dost dobrý. Nejvíc mi na postavy sedí asi Tom Hiddleston<3 jako Loki a  Robert Downey Jr. jako Iron Man a nesmím zapomenout na Chrise Hemswortha jako Thora! Ahhhh. Jsem asi divná, ale Chrise mám ráda jen v Avengers. Ups.
                                            




                                          

Celému filmu, jak vám mohlo dojít hned na začátku, dávám plný počet hvězdiček. Jak jinak. Tenhle film je prostě naprostá srdcovka!
A co si o Avengers myslíte vy? 


6 komentářů:

  1. Avengers mám hodně ráda, i když asi znám i lepší filmy od Marvelu či se superhrdinama.. Mám i oblíbenější, ale i tak Avengers jsou skvělí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Captain America! Jakmile je v nějakém filmu, musím ho vidět! :D V kině jsem nebyla, ale už se musím zajít podívat, doufám, že to ještě budou chvíli dávat tady u nás.
    Celkově si myslím, že Avengers a jiné filmy od Marvelu jsou nádherně zpracovány.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Avengers totalne miluju, byla jsem na Ultronovi a bylo to super. Uz se tesim na Civil war :-) Ja Kapitana Ameriku nemam rada ani nevim proc. Jinak nejradeji mam Iron mana, protoze Tony je bozi :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Prví Avengers boli super ale druhí tak to bola skôr romantická komédia.

    OdpovědětVymazat
  5. Jen tak btw, Chris Hemsworth nehrál v Hunger Games. Tam hrál jeho bráška Liam Hemsworth. ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee no jo, to jsem si vůbec neuvědomila. :D Děkuju.:)

      Vymazat