Herní recenze | Zaklínač 3: Divoký hon

Vydavatel: 1C Company, WB Games, Spike chunsoft a Megarom Interactive
Mód: Single-player
Žánr: aRPG
Datum vydání: 19.května 2015
Datum vydání v ČR: 19.května 2015
Čas dohrání celé hry: 100 hodin
Příběh: Svět ovládá chaos.Vzduch je cítit napětím a kouřem z vypálených vesnic. Obávané Nilfgaardské Císařství znovu útočí, demolujíce Severní království.Mocní, kteří zkoušeli využít Geralta pro svůj vlastní zisk, jsou pryč. V těchto nejistých časech si nikdo nemůže být jist, co pro něj osud chystá, kdo přinese světu mír a kdo jej uvrhne do zkázy.Ale objevila se síla temnější a smrtonosnější. Mrzcí lidé kteří velí svým oplechovaným armádám nepochopili, že jejich konflikt je pouhou dětskou hrou v porovnání s Divokým honem, hrozbou z cizího světa.Tito přízrační jezdci trápí lidstvo už celé věky, a přináší s sebou zkázu a utrpení.Ale nyní Divoký hon hledá pouze jednu konkrétní osobu: osobu kterou sám Osud přiřkl Geraltovi, jedinou osobu, která je Geraltovou rodinou.
TATO RECENZE OBSAHUJE PŘÍPADNÉ SPOILERY K DĚJOVÉ LINCE

Jako naprostý milovník knižní i herní série Zaklínače, vám samozřejmě přináším pouze kladnou recenzi. Nemusím snad ani říkat jak se třetí díl hry liší od předešlých dokonalou grafikou, dlouhou dějovou linkou, spoustou vedlejších úkolů a volného světa k prozkoumávání. Než začnete hrát, uvědomte si že je to naprostá závislárna a já u toho strávila celé prázdniny. Nicméně ničeho nelituji, protože hra je naprosto úžasná a stala se velitelem mé nejoblíbenější top pětky! Staré dobré postavy jako Yennefer, Geralt, Marigold, Ciri či Triss nebo Vesemir přicházejí v lepším kabátku a naprosto úžasní a připraveni vás pohltit svými super hláškami. Co se mého vkusu týče, já od začátku knih zbožňuju Marigolda, Cirillu, Yen a zaklínače Lamberta. Poté samozřejmě Geralta, ale o tom ani nemusím mluvit, protože to je hvězda večera.

Hlavní příběh jste se dozvěděli už v informacích výše a tak o něm nebudu tolik mluvit. Je vlastně na každém jak se ve hře rozhodne. Jaký bude jeho Geralt, jak celá hra skončí a jak stráví celých 100 hodin hraní. Konců hry je samozřejmě více a žádný z nich není happy end, částečně. Mě nejlepší (nejlepší ne, ale víte jak to myslím) konec přišel jako smrt Vesemira a spokojená zaklínačka Ciri s taťkou Geraltem. Samozřejmě že smrt Vesemira pro mě byla i tak strašná událost, která vyprázdnila mé slzné kanálky naprosto do sucha a to nejen z důvodu, že po celou dobu předešlých her a čtení celé série se mi stal strýček Vesemir opravdu takovým adoptivním strýčkem. Ano, zní to příšerně ujetě, ale já mám ke každé postavě svou citovou vazbu, ať už špatnou nebo velmi dobrou.

Hra pro mě byla celkem těžká, a to i když jsem hrála na střední obtížnost která zahrnuje obnovu lektvarů a zdraví po každé meditaci, která se mimochodem fakt hodí a nechápu jak to někdo může uhrát na nejtěžší obtížnost. Ale to je jen proto, že já jsem na hraní  celkem lama.. Hru momentálně hned hraji podruhé od začátku a naprosto si vše užívám opačným směrem než poprvé. Poprvé byl můj Geralt hodnej supr zaklínač a teď hraju jako pořádný nemilosrdný vědmák!

Tuhle recenzi vážně zkrátím, protože jdu momentálně na profi focení se svým cosplayem a neskutečně se těším. Hru všem opravdu doporučuji, protože je úžasná a navazuje na hry předešlé a obsahuje i zmínky ze série knižní, čehož si opravdu vážím.

Hře dávám, jak jinak, pět hvězdiček.