středa 23. prosince 2015

Feels like Draco Malfoy on this photoshoot...

Zdravím,
vážně už ani nevím jestli je tohle můj pozdrav. Nicméně Magg povstala z mrtvých! Tak dlouho jsem tu nebyla, že si ho nepamatuju. Au. Opět se chci k blogu vrátit, opakovat svoje nadšení z nových článků a čtenářů, protože to je něco co miluju a hrozně mě mrzí, že jsem se toho vzdala na dobré čtyři měsíce. Dnešní článek je dost odpočinkový, jedná se o fotky z mého focení v cosplayi Draca Malfoye z knihy/filmu Harry Potter: Prisoner of Azkaban, což je zároveň můj nejoblíbenější díl. Draco je má nejoblíbenější postava už od raného začátku, kdy jsem v sedmi letech poprvé četla Harryho Pottera a když jsem začala před rokem cosplayovat, on byl jednoznačně můj první cosplay. A tady jsou nejnovější fotky!


 Všechny fotky fotila má skvělá přítelkyně Anie, za což jí jsem neskutečně vděčná, protože fotek Draca nebude nikdy málo! K tomuhle cosplayi mám neskutečně obrovský feels, nejen protože je to můj legendárně první pokus o cosplay, který ale stále tahám na akce.




Teď upozorňuji na fotky Drarry, kde se jedná o ship Draca a Harryho, takže fotky přeskočte pokud nemáte rádi trošku lechtivější fotky prosím.






Doufám že vám tenhle typ článků nevadí, protože jich tu bude více, jen s jinými cosplayi. Cosplay je koníček, který naprosto miluju, takže i proto. A taky se chci pochlubit, ale pšt. 

Co říkáte na fotky? A jaký názor máte na Draca Malfoye? Znáte cosplay?

S láskou, vaše Tamiko.


1 komentář:

  1. Aaaaaah! Úžasný fotky!! Ňuf Ňuf! Úplně se tu roztékááám ! :3
    Tvůj Draco je strašně roztomilý a tak i Harry. Oboum vám to moc šluší //Ellie a šišlání bacha na to :D
    Taky jsem vždycky chtěla dělat Cosplay aleee no čeká se na paruky a tak :/
    Každopádně...VÍC DRARRY ! ^3^

    OdpovědětVymazat