sobota 20. června 2015

Nejlepší léto v životě aneb cestovní deníček?!

Zdravím,
dnes se vám musím pochlubit s mými plány na letošní léto a zároveň mám na vás velmi důležitou otázku! Mám na hrudi obrovský pocit štěstí, protože do začátku letních prázdnin mi zbývá už jen sedm dní a já si letošní léto užiju naprosto dokonale! Nejen že si splním hned několik snů, ale budu vám vše popisovat sem na blog a přikládat fotky. Pokud tedy máte zájem, ale o tom až níže!

Dnes jsem byla líná si vyžehlit vlasy, a musím přiznat že asi žehličku odložím na delší dobu. Miluju svoje vlasy. *narcis*

Od léta mě dělí už jen týden školních výletů a stresu okolo závěrečného koncertu, kde mám mimochodem zpívat a hrát na klavír, a poté taky vysvědčení. Die chraň mě. A i přes koncert, kde budu umírat nervozitou a pocity úzkosti, se na příští týden hrozně těším. Přeci jen, je to poslední týden v 8. třídě a pak už jen zbývá přežít třídu devátou a hurá na mou vysněnou střední! Ale to není téma, o kterém jsme se dneska chtěli bavit. Dnes s vámi chci probrat mé plány na léto, které se jen tak by the way týkají také blogu, instagramu ZDE (jak jinak ) a mého youtube kanálu, který je mimochodem ZDE (jee, právě jsem zjistila že mě odebírá Teri Blitzen) a hned vysvětlím proč. Hned 27. června odjíždím do Prahy na onen slavný youtuberský Utubering, kde budu natáčet vlogy na můj kanál. Poté mám týden volno na balení a v úžasný den 3. července si splním hned dva sny a to, že LETÍM do LONDÝNA kde budu dva týdny. Ano, Londýn a letím je zvýrazněné správně, to jsou ty dva první sny, protože Anglii naprosto miluju a letadlem jsem nikdy neletěla. Neskutečně se těším! Eh, odlétám až za dva týdny ale sbaleno mám už teď (až tak moc, ano), smutné. V Londýně budu přibližně 10 dní a každý den budu na instagram přidávát fotku z uplynulého dne a k tomu nějaký text jak probíhal můj den. Na celém pobytu budu dělat vlogy na můj youtube kanál (jak jinak), takže budu běhat po Londýně se selfie tyčí jako velmi inteligentní občan, juchů!
V Londýně se poté chystám vyrazit do (bubny prosím..) Warner Bros studií kde se natáčel Harry Potter! Z tohoto výletu skáču několik metrů vysoko, protože je to jeden z mých největších snů, jelikož od cca 9 let jsem potterhead. Pokud se to už v těch 9ti letech tak dalo nazývat.. Knížky jsem četla nejméně osmkrát a filmy jsem viděla snad dvanáctkrát. Prostě si umíte představit, jak strašně šťastná tam budu!
A nakonec to nejdůležitější, mám pro vás otázku.. Chcete abych vlogy a popisy dnů sdílela i tady, nebo si najdete můj youtube a instagram? Je to jen na vás, dearies.
Mám vás všechny moc ráda, děkuju za vaše komentáře a právě tobě co tohle teď čteš, přeji dobré ráno!

4 komentáře:

  1. Moc hezké plány. Musím se přiznat, že ten Londýn ti závidím...

    http://kristenslittleinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Neskutečně ti závidím výlet do Warner Bros :3

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Bože ďalšia čo ide do Warner Bros :D alebo teda všeobecne Londýn... teda nieže by som tam ja ísť nechcela ale ja skôr do Whitechapelu.
    Tak som zvedavá na fotky..
    Inak tie linky máš strašne nevýrazné dosť mi to splýva s textom.

    OdpovědětVymazat