sobota 8. srpna 2015

Game of Thrones TAG

Zdravím,
hned na začátek se strašně omlouvám že jsem celý červenec nebyla ani malinko aktivní a nevydala žádný článek. Ale byla jsem dva týdny v Londýně a poté až do teď na chatě u Liberce, kde nemám internet. Ale teď to napravím! Slibuju. Hned na začátek vám sem hodím tag o mém nejoblíbenějším seriálu a to, Game of Thrones (GoT) neboli Hra o trůny. Tenhle tag jsem se rozhodla i natočit na svůj youtube kanál, ale vy ho nejspíše uvidíte až za delší dobu, protože ho ještě nemám sestříhaný. Ok, kecám moc dlouho, jdeme na otázky!


1. Jak jsi se dostala k Game of Thrones?
-Kdybych nezměnila školu a nezačala se bavit s mojí dobrou kamarádkou Sárou, asi bych na něj nepřišla. Ale je to skvělá knižní série (Song of Ice and Fire) a super seriál. HBO odvedlo dobrou práci!

2. Jakou scénu jsi viděla jako první?
-Samozřejmě úvodní znělku a první díl. Ale Sára mi někdy ukazovala vtipné obrázky ze seriálu a vysvětlovala mi je, takže možná ty jsem viděla jako legendárně první.

3. Jaký je tvůj oblíbený rod, kromě Starků a Lannisterů?
-Ze srdce zbožňuju Targaryeny (hlavně Viserys, mám slabost pro dlouhý blond vlasy a duševní choroby,heh) pak Martelly a samozřejmě Lannistery, ale když je musím vynechat, okeyy.

4. Jaká je tvoje nejoblíbenější postava z rodu Starků?
-Ze začátku jsem milovala Robba, ale v druhé sérii se mi tak zhnusil že prostě ne-e (co si tu hraješ na drsňačku, stejně jsi Red Wedding obrečela). Nicméně teď zbožňuju jen Aryu a Jona, i když není Stark (R+L bitches). Sansa mi přijde strašně hloupá, Rickon a Bran zas celkem nezajímavý.

Má milovaná Arya a její Needle.

5. Jaká je tvá nejoblíbenější postava z rodu Lannisterů?
-Tady se přiznám že zbožňuju naprosto celý rod kromě Joffreyho, protože to je prostě kapitola sama o sobě. Cersei je dokonalá hráčka Hry o trůny, Jaime je prostě krasavec (to uznejte sakra, i s tou zlatou rukou!), Tywin je/byl týpek který si uměl lidi obtočit kolem prstu a Tyrion? To je moje nejoblíbenější postava z celého seriálu (vlastně druhá, první je Viserys).


6. Jaké jsou tvé oblíbené postavy?
-Mám jich neskutečně moc, ale vyberu jen ty nejlepší na předních místech..
Rozhodně tam patří Viserys, Tyrion, Petyr (Malíček),Cersei, Bronn, Arya, Jon, Daario (to je miláček)  a Daenerys. 

7. Kdo je tvoje nejneoblíbenější postava?
-Asi bych měla napsat Stannise, ale prostě ne. Nenávidím Catelyn Stark, vážně. Tak otravná a naivní žena, nechápu jak mohla přežít až do třetí série, prostě ne.

8. Co si myslíš o seriálu?
-Já seriál fakt obdivuju. Dali si s tím obrovskou práci, první dvě série jsou na slovo podle knižní předlohy od George, kostýmy jsou pohádka a výběr herců ještě lepší!
Cersei for the throne!

9. Kdybys mohla být jakákoliv postava, kdo by jsi byla?
- Naprosto netuším, protože v Západozemí bych nechtěla být naprosto nikdo, protože tam všichni nakonec umřou na Zimu (yea, Winter is fuckin' coming) a ze všech budou Bílí chodci.
Takže sakra, já chci být bílý chodec, fakt jo. Protože přeci jen, Dragonglass a Valyrijská ocel se tak často nevidí, takže to mám v pohodě.

10. Jaká je tvá oblíbená epizoda?
-Netuším protože trapně miluju všechny, ale asi 1x01 a 5x06 protože to jsou největší srdcovky u kterých se mi zastavovalo srdce.

11. Jaká je tvoje nejoblíbenější hláška?
-Asi bych měla napsat ,,You know nothing, Jon Snow.'' když to mám i na tričku, ale nenapíšu. Miluju hlášku Aryi ,,Do you know who you are? You're no one, you're nothing...'', potom na prvním místě je stopro ,,There's only one god, and his name is Death. And what we're say to Death? Not today.'' od Syria! Potom ,,I am the god of tits and wine.'' od Tyriona a nakonec ,,You don't want wake the dragon!'' od mého milovaného Viseryse. 
Můj jediný král Západozemí,  Viserys Targaryen. <3

Doufám že se vám tag líbil i když byl kratší a omlouvám se všem co Game of Thrones neznají a tudíž z tohoto článku nemají žádný požitek a nechápou ho. Ale vážně doporučuju přečíst knižní sérii nebo se alespoň kouknout na seriál. Stojí to za to!

A jaký názor na Game of Thrones máte vy? A souhlasíte či nesouhlasíte se mnou v odpovědích?



1 komentář:

  1. Miluju Game of Thrones! Jsem ráda, že čtu další článek s touhle támatikou :D Jinak Joffrey je sice malej spratek, ale spolu se Cersei? Jsou fakt dokonalí herci, řekl to sám i G. R. R. Martin :)
    Fakt super!
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat