středa 19. srpna 2015

TRAVELS DIARY: Jak se mi žilo v Londýně?

Zdravím,
už je tomu sice více než měsíc, co jsem odletěla sama k tetě do Londýna, a to i přes to že se mi zrušil zájezd do Warner Bros studií. Nicméně jsem si tam jen potvrdila svou lásku k Anglii. Mohu to nazývat nejlepšími týdny tohoto roku, nejlepším létem a nebo skvělou zkušenností. Již jsem se v červnu zmiňovala že do Londýna odjíždím a že na svůj instagram budu dávat každý den příspěvky Travels diary. A dnes si tyhle příspěvky shrneme a ukážu vám fotky z Londýna!
/Všechny fotky v tomto článku jsou focené mou osobou/


Den 1.- Odlet

Well, směřujeme po dlouhém čekání na letiště a já jsem nevyspalá, nervózní a zároveň nadšená. Dnes si splním 2 sny v jeden den. Poprvé v životě poletím a navštívím mou milovanou Anglii, přesněji budu 11 dní v kouzelném Londýně. Náladu mi vylepšuje jen hrnek skvělého čaje a Girl Online, což je neskutečná pecička. Je asi něco po šesté hodině večerní a my odlétáme až v 21:50, tak mám dost času na zklidnění svého tepu (jakoby v letadle zas nevylítl nahoru..). A jak jsem vám slíbila na blogu, budu každý den mého pobytu v Anglii psát shrnutí mého dne a přidám nejlepší fotku. Tak mi popřejte štěstí, abych s tím letadlem nespadla! 



Den 2.- Zkoumání v centru města

První den celý strávený v Londýně za mnou. Anglii jsem milovala vždycky, ale teď jsem si lásku k téhle zemi zvětšila ještě víc. Všichni jsou tu neskutečně milí, zdvořilí a všichni pijou Evian ve svých cihlových viktoriánských domcích!  Prostě země pro mě.💗 Dnes jsem byla v Londýně asi 8 hodin a stihla jsem toho spousty. London Eye, Tate modern, Big Ben, Westminster Abbey a Soho s Chinatown, kde bych mohla i bydlet, protože Soho je neskutečná nádhera. Miluju brity, dnes mi dal někdo dvě kávy, mýdlo a brownies, všechno zadarmo! Já to tu prostě neuvěřitelně miluju.





Den 3.- Moře levandule

Dneska jsem měla klid od turistů a selfie tyčí a šla se projít na levandulové pole poblíž dubového parku a potom do RHS Wisley's Gardens a den zakončila malým nákupem v Primarku✌Počasí bylo nádherné a zbytek večera jsem strávila na zahradě u rodinného pikniku ke dni nezávislosti a nacpala jsem se burgery. 👏 Bohužel doma nemám wifi, tak budu přidávat TD's se zpožděním, protože vám je uploaduju v Národní Galerii v Londýně👏💗 A jak si 4th July užíváte vy? 💗


Den 4.- Začínám umírat

Dnešní den jsem navštívila Buckinghamský palác, Trafalgar square a Národní galerii. Jsem neuvěřitelně unavená, nejde mi tu wifi a jedině tričko z Primarku a Evian mi vylepšují náladu! 💗👑

Den 5.- Tower?

Dnes hodím TD trošku dříve, protože mám na Toweru wifi, hehe. Dnes jsem viděla Crown Jewells a Tower of London, nýbrž mě ještě čeká Tower Bridge a nejspíše Greenwich plus St. Paul cathedral. Už teď mi asi upadnou nohy, tak jsem na sebe zvědavá. Pff, chci čaj a posteel. Ale pořád to tu neuvěřitelně miluju!


Den 6.- Odpočinek!

Dnešní odpočinkový den na mou alergii a bolavé nožky je strávený v muzeu a Harrods! 💗 Zvykejte si že TD budu nahrávat dříve, protože prostě musím někde chytit wifi a jsem ráda když se mi to povede jednou za den. Momentálně čekám už 10 minut na bus do Harrods a kochám se ulicemi poblíž Hyde Parku. 👑☝ Teď jsem nastoupila do busu a sedí vedle mě naprosto cute kluk, so, oh my gooosshhh. Už jsem se zmiňovala jak jsou britové okolo 16ti let roztomilí?! 💗💗💗



Den 7.- Hampton court a málo turistů

Den strávený jen na Hampton Court. Atmosféra nádherná, průvodci ještě víc. Překvapivě to tu nepřekypuje turisty a dá se tu hýbat. Jupí! Ke snídani slanina s toasty a vajíčkem a čaj s mlékem. Já to tu miluju💗



Den 8.- Nabaluju brity v Saisbury?!

Dnešní den v Saisbury a u Stonehenge. V Saisbury jsem si v parku zahrála frisbee s pěknejma klukama (neomdlela jsem) a dala si odpolední čaj s vdolečky☝ u pikniku společně s nimi (ahoj Philipe a Matthew💗) a poté jsem si kreslila u kouzelných šutříků.💗👏 Awesome den. ☝



Den 9.- Pohodička po Londýnsku

Procházka po Londýně, pláč protože nikde ani stopa po Jamiem a večer návštěva Museum of London a st. Paul cathedral plus večeře s prabratrancem a povídání o Zaklínači. Potkala jsem zbytek britské části své rodiny u večeře. Štěstí mi zase tolik nepřeje a po mém největším idolovi, Jamiemu Campbell Bowerovi, ani stopa. Dneska pohodička.✌





Den 10.- Flákáme se u Harryho

Dnešní den plný odpočinku a jídla!👑Dnes jsem zůstala doma a kochala se viktoriánskými domky jen z oken👏 protože moje nohy pomalu ale jistě odumírají z každodenního chození po Anglii. Večer tu dávají Harryho Pottera, tak ho zkouknu. Zdravím ze zahrady a Evianem (klasika) a ovocným salátem✌💗



Den 11.- Spousty steampunku a bohémů?

Dnešní procházka po Camden Lock aneb čtvrť plná goths, hipsterů, metalistů a pak turistů. Plno jídla, oblečení, jídla, jídla a jídla. Asi věděli že přijedu.😂👏 Naprosto nádherné graffiti a domy, prostě bohémská nádhera. A KOUPILA JSEM SI TRIKO S GOT, OMGGG. lmao

Předposlední den v Anglii jsem pak prostě proflákala a pronákupovala na Oxford street. Moje peněženka pláče někde v koutě a já se tak hrozně netěším domů. 






Den 12.- Odlétám zpět do Čech

Poslední den v mém budoucím domově za pár let. Odlet domů, flákání se do 12ti, anglická snídaně, tuna slaniny a čaje. 💗 Já to tady neskutečně miluju a neumíte si ani představit jak nechci zpátky.. 👌






4 komentáře:

  1. hneď by som sa vrátila do londýna krásne fotky, muselo to byť fakt úžasne inak máš veľmi pekný blog taký ňuňu *-* tie obrázky na boku su fakt pecká pozerám na nich už pomaly 5m :D .

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  2. Dokelu všetci boli v Londýne len ja nie :/ ale tak snáď na jeseň sa konečne podarí..
    A milujem tvoje pozadie lebo je tam BMO a Batman znak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti to podaří, přeju hodně štěstí. :)
      Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Skvělý článek! :) I já osobně Londýn neskutečně miluji, i když jsem tam byla jen jednou(měla jsi se, že jsi se mohla podívat kam jsi chtěla-já byla v Anglii na výletě se školou a s průvodkyní, takže si asi dokážeš představit, kolik jsme tam měli volnosti..-i tak to byl dokonalý zážitek♥), a se vším s tebou souhlasím! :) A moc se mi líbilo zakončení článku: "v mém budoucím domově za pár let" :) Přesně, taky bych tam chtěla bydlet, tak třeba se tam někdy za pár let potkáme :D :)

    OdpovědětVymazat