Herní recenze | Dragon Age II

Vydavatel: Electronic Arts
Mód: Single-player
Žánr: RPG
Datum vydání: 8.března 2011
Datum vydání v ČR: 11.března 2011
Čas do konce hry: 30h

Příběh této hry, se odehrává ve městě Kirkwall ve Svobodných Markách poblíž Fereldenu, zničeného Nákazou. Hráč se ocitá v kůži hlavní postavy Hawke, a je jen na něm jestli si vybere ženský nebo mužský charakter či jestli bude mág, bojovník nebo lotr. Celá hra, má být návrat do minulosti v příběhu, který vypráví Varric hledačce Oltáře, Cassandře jelikož se Hawke po válce mágů a templářů ztratil. Nejdůležitějšími částmi je určitě Výprava do Hlubokých cest po které Hawke velmi zbohatne a proslaví své jméno, Problémy s Quinarijci, které končí zabitím vikomta ( vládce města) a poté zabitím Arishoka (vládce Qunarijců) či předáním Isabely s relikvií, kvůli které rohatí obrové nemohou odjet z města. Samozřejmě, rozhodnutí je na hráči. Hra končí již zmiňovanou bitvou mezi mágy a templáři a je jen na vás, na čí straně budete bojovat, buď s templáři a Meredith, či s mágy a Orsinem. Stejně je pak musíte oba zabít ale okok.

Fenriseeek. <3 :---))))
 Můj názor na tuto hru bude jistě kladný, protože jsem naprostý milovník všech dílů Dragon Age a jsou to jedny z mála her, kde jsem schopná je hrát stále a stále dokola. Třeba tento díl už hraji nejméně po osmé. Ne, nejsem normální. Ale já opravdu miluji společníky a romanci třeba s Fenrisem, Andersem či Isabelou. To jsou prostě zlatíčka! A kdo čte mou povídku zde na blogu, dojde mu, že jsem se ispirovala právě touto hrou. Vlastně je to fanfiction na vztah mé postavy v roli bojovníka a úžasného Fenrise, který je pro mě srdcová záležitost.

Isabela s Hawke
Celý děj je naprosto odlišný od ostatních dílů. Všichni si stěžují na herní ovládání a celý tento díl celkově, ale pro mě je nejlehčí a nejoblíbenější ze všech tří. Grafika obyčejná ale stokrát lepší než v Pramenech (první díl) ale horší než v Inkvizici (třetí díl). Ale opravdu si nemám na co stěžovat. Maximálně tak na to, jak je Merrill hrozně naivní ale ok, je to její postavou, hra nemůže za to že potřebuje nějakou hloupou postavu..fajn, už začínám být zlá na své miláčky, ale já opravdu nemám co vytknout. Romantické scény jsou naprosto dokonalé, až mi z nich teče slina, lehké ovládání, možnost pauzy před útokem, což mi opravdu vyhovuje! Romance s Andersem? Pff, nuda. Romance s Isabelou? Wow, to je prostě pecka, já tu holku zbožňuju. Romance s Fenrisem? Aaaahhhsffsvffkrfvfgu. Eh, myslím že se vyjadřovat nemusím, víte co si o tom bělovlasém zlatíčku myslím. Chci ho v realitě. Hned. Prosím. Jinak budu plakat. Protože on je dokonalost sama. Romance s Varricem? Kéžby, kdo by odolal jeho chlupaté hrudi, bohužel je ve vztahu se svou kuší. Ano, vážně. Romance se Sebastianem či Aveline? Tak k nim jsem se nedostala, protože prostě nedokážu mít rivalitu s Fenrisem, to mě raději předhoďte Quinarijcům.
Anders, Cassandra, Aveline, Fenrisek, Merrill, ups tuhle nevím, Sebastian, Varric, Isabela a Hawke.

Pokud jde o mé vybrání strany ve válce, vždy záleží na tom s kým mám romanci. Ano, jsem pitomá. Ale mám vztah i k mágům i k templářům, protože obě strany mají své kouzlo. A nebo záleží na tom, jestli je má postava mág, bojovník či lotr. Protože mám postavy snad s každým pohlavím a s každým ,,vyučením''. Ano, tak moc tu hru miluju. Momentálně mám rozehranou hru s mužským Hawkem v roli mága který má romanci s Isabelou a  ženské Hawke v roli bojovnice s romancí Fenrise. Vrr. A neskutečně mě štve, že tam není Zevran z prvního dílu jako společník ale jen jako pomocník při vedlejším úkolu. Ale jelikož vždy dělám všechny vedlejší úkoly, vždy na něj narazím. Díky bohu. Anders je prostě mág duší i tělem a udělá vše pro výhru mágů, dokonce podpálí Oltář.
Anders s Meredith
Pokud jde o celý můj názor na hru, je jen kladný, takže dávám plný počet hvězdiček!
A pokud jde o herní recenze, můžete jich čekat na blogu víc, protože jsem správný geek a hry miluju. :) :D